KELIONĖ ITALIJOJE. MILANAS

Tęsiu savo pasakojimą apie kelionę Italijoje. Šį kartą plačiau pakalbėsiu apie Milaną. Šio miesto pagrindinio architektūrinio paminklo – katedros trumpą pristatymą rasite šiame įraše.

Į Milaną keliavome pigių skrydžių bendrovės Ryanair lėktuvu. Nesu labai išranki ir pratusi prie patogumų, todėl kažko neigiamo pasakyti apie šiuos skrydžius negaliu. Galbūt yra žmonių, kurie skundžiasi vietos trūkumu tarp kėdžių. Taip pat reikia priprasti, kad Ryanair skraido dažniausiai į mažesnius miestelius esančius šalia pagrindinių centrų. Todėl ir šį kartą leidomės ne Milane, o Bergamo mieste, esančiame už 50 km nuo šio Italijos didmiesčio. Tačiau 50 km įveikiamas trumpiau nei per valandą autobusu. Bilietas nebrangus, todėl kelionė neprailgsta.

Beje, siūlyčiau apsilankyti ir Bergamo bei jo apylinkėse, nes vaizdai iš lėktuvo bei išvažiuojant iš miesto autobusu tiesiog puikūs: kalnų užuomazgos bei jų tarpuose įsikūrę nuotabūs ežerai. Šiek tiek gailėjomės, kad neturėjome laiko bent trumpam pasižvalgyti. Tačiau mūsų laukė dar visa savaitė prieš akis!

Kiekviename mieste (bent jau Europoje) šiais laikais galima iš karto pasijusti kaip namuose, tų pačių prekių ženklų kavinės, drabužių parduotuvės, finansų įstaigos ir pan. Juo labiau kai pačiame miesto centre randi Nijolės kailių saloną. Tai iš tiesų suteikia šiek tiek jaukumo ir saugumo. Bet kita vertus atima iš miesto unikalumą.

Žemiau esančioje nuotraukoje užfiksuota Vittorio Emanuelle II galerija, jungianti Milano centrinę aikštę su La Scalos operos aikšte. Galerija labai prabangi, joje įsikūrusios parduotuvės bei restoranai. Todėl ji turi gana kontraversiško statinio titulą, kadangi funkcionalumo ir miesto architektūrinės išminties joje mažokai. Tačiau užtat yra kur paganyti akys!

Galerijos pagrindinis įėjimas iš centrinės miesto aikštės.

milanas_1

Galerijos vidus.

milanas_2

Operos La Scala rūmai. Teko pabuvoti tik suvenyrų krautuvėlėje esančioje teatre. Čia galima įsigyti tikrai kokybiškų ir įdomių dalykų susijusių su La Scala istorija. Taip pat didelis klasikinės muzikos įrašų pasirinkimas.  Tai gera vieta ieškoti lauktuvių, kadangi originalesnių krautuvėlių Milane pasigedome. O gal tiesiog neužtikome.

milanas_3

Leonardo da Vinči skulptūra priešais La Scalos teatrą.

milanas_4

Milano Sforcų pilis, kurioje gyveno ir Didžiosios Lietuvos kunigaikštienė, Žygimanto Senojo žmona Bona Sforca. Tai vienas pagrindinių miesto simbolių. Pilis gynybinio tipo, skirta apsaugoti miestą, jo valdytojus ir garbius svečius. Šioje pilyje yra dirbęs ir Leonardo da Vinčis bei kiti garsūs menininkai: Donato Bramante, Jacopo da Cortona, Antonio Filarete, Benedetto Ferini.

milanas_5

Dar kelios nuotraukos vaikštinėjant Milano centre.

milanas_6

milanas_7

Paskelbta

sukūrė

Komentarai

Atsakymai į “KELIONĖ ITALIJOJE. MILANAS”: 7

1. mantas86 avataras
    mantas86

Milanas pakankamai gerai išsidėstęs. Nesvarbu į kurį oro uostą skrendate, pakankamai patogu pasiekti miesto centrą. Tik bėda pas mus skrydžiais, bent jau iš Lietuvos. Skraido pigios avialinijos ir pakankamai retokai. Šiaip daug daugiau pasirinkimo yra iš Rygos ar, ypač, Varšuvos. Gaila nėra kur daugiau palyginti skrydžius, radau tik šią skrydžiai į Milaną svetainę. Bet šiaip gerai matyti kad iš kaimyninių šalių geresnis pasirinkimas.

2. Kotryna avataras
    Kotryna

Mes gyvenome Milane, viešbutį susiradome per booking.com. Čia jau nuo galimybių priklauso, kur galite apsistoti.

Kiekviename mieste praleidome po dieną. Ryte iš Milano išvažiuodavome traukiniu, vakare grįždavome. Bet galima nuomotis ir automobilį, kaip kam labiau patinka :)

Tiek Verona, tiek Venecija, tiek Lugano yra netoli Milano todėl kelionė traukiniu užtrukdavo maksimum iki poros valandų. Venecija toliausiai – berods apie 300 km. Bet kelionė neprailgo.

3.  avataras
    Anonimas

Ačiū už atsakymą :) dabar jau su kitu klausimu – o gal yra kelionės aprašas, kuriame būtų trumpa info apie tai, kaip buvo keliauta, kur miegota ir pan? Labai domintų tokie dalykai. I r dar kelionės trukmė, kiek kiekvienam miestui buvo skiriama dienų ir panašiai.

4. Kotryna avataras
    Kotryna

Keliavome rugpjūtį. Taip sakant per patį karštį. Visi draugai ir artimieji labai gasdino, kad bus dėl to sunku. Tačiau Lietuvoje tuo metu taip pat buvo karšta, o nuvykus į Italiją, oras tikrai nenustebino. Buvo labai panašu į mūsų klimatą, gal net keliais laipsniais mažiau. Be abejo, reikia visuomet turėti su savimi vandens, dėvėti kepures. Jeigu pasirūpinsite tokiomis elementariomis apsaugos priemonėmis, tikrai nieko nenutiks. Visur yra fontanai, kuriuose galima atsivėsinti. O svarbiausia įspūdžiai, kurie užmarštyje palieka supantį orą! :)

5.  avataras
    Anonimas

Sveiki, koki vasaros menesi keliavote? Ir kaip buvo su oro temperatura? Planuojame keliauti panasiu marsrutu, taciau gasdina didelis karstis.

V.

6. Gintautas avataras

Kotryna yra tas žmogus, kuriam labiausiai pavydžiu šiame tinklapyje. Kol kas pavydas sveikas ir tikiuosi neperaugs į piktąjį. :-))

7. Antunella avataras
    Antunella

Labai gražūs vaizdai,patinka Italija ir gražūs žmonės,o Milanas tai mados,finansų ir pramonės centras.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.