Ar visiems tinka?
Susidomėjau kviečių želmenų sultimis, perskaičiau nemažai apie jų maistines ir gydomasiąs savybes. Bet rimtų mokslinių straipsnių, eksperimentų atliktų Lietuvoje nėra. Straipsniuose,kuriuose aprašomi tyrimai atlikti Japonijoje ar JAV, yra tik žiniasklaidos korespondentų straipsniai. Kad tai yra vitaminų ir mineralų šaltinis aišku, tik man kyla klausimas, ar galima gerti sultys, jei šeimoje artimi giminaičiai yra sirgę onkologinėm ligom. Štai pvz. rašoma, kad želmenų vartojimo JAV pradininkė ANN Wigmore sirgo storosios žarnos vėžiu ir išsigydė, lygtai tomis sultimis. O Vilniaus universiteto Onkologijos instituto fizioterapeutas Juozas Ruda komentavo taip: “ Daigintų kviečių želmenys, išaugę ne daugiau 20 cm. ilgio, turi harmoninių medžiagų – auksinų. Jos stimuliuoja ląstelių dalijimąsi, todėl gali paskatinti ir piktybinių auglių atsinaujinimą.”
Eksperimentų nėra, mokslinių straipsnių šia tema, taip pat. J.Ruda teigia :” manoma, kad šios sultys skatintų atsirasti dar nesubrendusias vėžio ląsteles. Chemoterpija arba spinduliniu gydymu jos sunaikinamos lengviau nei subrendusios.”
Prieš 12 metų mano labai artimas žmogus susirgo vėžiu, gydomas buvo Kauno Onkologijos centre. Teko ten lankytis, kalbėti su gydančia gydytoja, ji rekomendavo nevežti ir neduoti jokių papildomu vaistų, nei žolelių, netgi vitaminų, nes kaip ji teigė, kad pirmiausia stiprindami organizmą, stiprinsime jau prislopintas piktybines ląsteles. Mes ja pasitikėjom, atsidavėm jos gydymo metodui ir mano artimas žmogus pasveiko.
O palata buvo didelė, apie dešimt, o gal ir daugiau lovų, iš nevilties ligoniai gėrė bet ką, kas tik ką patardavo. Vieni rūpužės antpilą, kiti gyvatės, buvo tokių, kurie net dėmėtosios maudos, arba nuodingosios nuokanos naudojo antpilus. Gydytoja labai prašė nedaryti tokios saviveiklos, bet negi gali uždrausti.
Praeitą vasara, buvęs ligonis eilinį kartą tikrinosi sveikatą ten pat. Nors jau 69 metai, žmogus sveikas, o iš palatos, kur kažkada gulėjo, gydytoja sakė, kad pasveiko tik du ligoniai.
Kiti straipsniai kategorijoje: Joanos dienoraštis
- TRYS KARALIAI - January 7th, 2011
- Tortas Tiramisu - December 9th, 2010
- Na palaukite!!! - August 3rd, 2010
- Rūgščių ir šarmų pusiausvyra - July 23rd, 2010
- Mėlynasis palemonas - June 20th, 2010


(+8, balsavo: 10)



Kovas 30, 2009; 07:00:30
Joana, Jūs esate visiškai teisi, Lietuvoje nebuvo atlikti jokie moksliniai tyrimai apie želmenų sultis. Pirmą paskaitą apie jas aš skaičiau prieš 13 metų. Man šios sultys suteikė tikrai naują gyvenimą, todėl aš nusprendžiau padaryti nors vieną gerą darbą visiems – parvežti tą idėją į Lietuvą. Šiandien aš esu rami, nes visa Lietuva žaliuoja, net ir atokiuose kampeliuose spaudžia šias sultis, nežiūrint į didžiulį remiančių vaistų pramonę konkurentų pasipriešinimą. Kai tik masiškai pradėjau spausti želmenų sultis, žolininkas J. Ruolia man grasino prokuratūra. Aš jam nešiau pilną kuprinę literatūros, bet jo nedomino, nes pirma – jis neskaitė angliškai, o antra – jam konkurencija. Jam reikėjo tik vieno dalyko, tai kad aš nespausčiau želmenų sulčių. Čios žinios pasiekė ir aplinkinius žmones. Ir tada aš gavau moralinę paramą – mokslininkas taip pat žolininkas Universiteto dėstytojas J. Vailiauskas pareiškė, kad jis pasiruošęs, jeigu prireiks, teisme teoriškai apginti šią idėją. Aš nepasinaudojau jo paslaugomis, aš jam be galo dėkinga už tą pasiūlymą, nors aš asmeniškai ir nebuvau su juo susitikusi. Man suteikė jėgų nenuleisti rankų ir eiti pirmyn. J.Ruolia nėra mokslininkas ir nėra gydytojas, jei neklystu, jis baigęs biologiją ir Aukštesniąją medicinos mokyklą Kaune. Jis išsako neva tai savo nuomonę, todėl oficialiai lyg ir neviršija savo pareigybinių teisių.
Kovas 30, 2009; 08:41:04
Žinot, Joana, aš puikiai suprantu kas čia parašyta tarp eilučių, lyg ir suvokiu, kodėl kartais skiriasi mūsų filosofijos, žaviuosi Jūsų žiniomis ir eilinį kartą dėkoju žmonėms darantiems gerus darbus.
Aš labai mažai skrajoju po interneto platybes ir nežinau ar daug pasitaiko tinklapių kaip http://www.draugauki.me . Mūsų draugijos kelyje jis atsirado pačiu laiku.
Parkinsonui aš atidaviau paskutinius gyvenimo metus. Tie praradimų ir atradimų metai man davė supratimą, kad Parkinsono ligos gydymas labai daug priklauso nuo paties ligonio ir nuo slaugytojo, jei liga pažengusioje stadijoje. Parkinsono draugija savo veikla, padedant žiniasklaidai, jau atkreipė visuomenės dėmesį, kad yra tokia liga. Žengiame sekantį žingsnelį – mokomės gyventi su liga. Tai reiškia, kad turime surasti kas tinka kiekvienam individualiai. Ir pastoviai ieškoti, nes liga progresuoja. Jei aš nebūčiau savo akimis mačiusi, kokį efektą duoda pačių ligonių atrastos priemonės, gal taip drąsiai nekalbėčiau ir apie želmenis.
Skubame kaltinti visus – pirmiausia gydytojus. Aš sutinku dalis į pacientą žiūri ne taip kaip reikėtų, bet pažiūrėkime kaip gydytojai dirba ir kiek jie turi laiko kalbėti su ligoniu. Būtų mano valia, tai pirmų pirmiausia daryčiau viską, kad kuo greičiau ant kiekvieno gydytojo stalo stovėtų kompiuteris, o jame visa informacija sektų paskui pacientą. Būtų jėgų – išaiškinčiau visus parkinsonikus ir jiems pasakyčiau – kas tinka vienam, gali neduoti efekto kitam. Deja, deja… Bet smagu, kad auga LPD aktyvas, kad kuriasi skyriai, kurie arčiausia sergančiojo Parkinsono liga. Tik labai nejaukiai jaučiuosi, kai randu kokius nors pagiriamuosius žodžius sau. Jei aš rašau, tai nereiškia, kad daugiausia dirbu. Auga mūsų aktyvo branduolys, auga lėčiau negu norėtume, turime viltį neužges.
Želmenys, mankšta, kvėpavimas, Janinos, Joanos, Patricijos ir kitų nuomonės… Viskas labai svarbu. Svarbiausia – ieškoti, galvoti, atsirinkti… Metų metais besitęsiantis žingeidumas – kokias tabletes ir po kiek šiuo metu vartoji… nežinau ar kam padėjo.
Kovas 30, 2009; 09:10:43
Taip, kas tinka vienam, tas gali netikti kitam. Juk mes visi esam skirtingo imuniteto ir t. t., ir gydymas, jo eiga ir rezultatai priklauso nuo kiekvieno žmogaus individualiai
Kovas 30, 2009; 09:52:04
Man neaisku,kodel neatliekami moksliniai tyrimai zelmenu sultims,jeigu apie jas vyksta tiek debatu gana aukstame lygyje.
Kovas 30, 2009; 10:27:26
Man įdomu nuo kiek pradėti(gramų) gerti sultis?
Kovas 30, 2009; 11:09:57
Pradėti reikia nuo mažos dozės, tai yra 10 gr.Kai kurie rekomenduoja visą gydymo laiką gerti tik 30 – 40 gr per dieną. Atkreipkit dėmesį, kad kviečių želmenų sultys didina skrandžio rūgštingumą.
Kovas 30, 2009; 11:19:04
Miela Ada, aš jokių budų nekaltinų gydytojų, šiuo atveju gydanti gydytoja padarė labai daug, kad ligonis patikėtų gydytojo kompetencija ir profesijolumu ir nesiimtų saviveiklos, nepradėtų pats savęs gydyti. Aš tikiu, kad tai ir padėjo įveikti baisią ligą.
Kovas 30, 2009; 12:11:34
Janinai, atsigriebiant po pasninko, Joanai, stiprinantis organizmą, ir kitiems po žiemos patariu gerti sulą. Ji pagreitina medžiagų apykaitą, valo organizmą yra prieš kaulų išretėjimą, valo akmenis iš inkstų, naikina podagros sukeltus reiškinius.Lietuva, palyginant su kitomis šalimis, yra švarus kraštas, nes gandrai čia perisi, o jie taršai ypač jautrūs. Taip sako ornitologai. Beje, gandrai nuo mūsų gyvena 400 metrų. Parskrido vakar.
Kovas 30, 2009; 12:48:06
Joana, aš ne Jus turėjau galvoj kalbėdama apie gydytojus, o savo parkinsoniukus. Mūsiškių tarpe taipogi yra visko. Įspraudi kartais į ranką, kur parašyta kažkas svarbaus, po kiek laiko… kodėl niekas nepasakė. Priekaištauju savo draugams ir kartu pateisinu – tai pagyvenę žmonės, kuriems sunku susikaupti, sunku prisiminti. Todėl taip svarbu artimųjų požiūris į sergantį šeimos narį. Ant mano stalo guli med.dr.Vainetos Valeikienės 2006 m. išleista knygelė “Parkinsono liga. Ką turi žinoti pacientai ir jų artimieji.”
Kovas 30, 2009; 17:15:54
labai pritariu, kad kas tinka vienam, kitą gali tik žaloti! ne visi mes vienodi, ne viskas ir mums tinka vienodai, gerai, kad yra teisė rinktis :)
Kovas 30, 2009; 17:18:13
Patricija, gandrai labai išrankūs paukščiai, lizdo bet kur nesuka, reiškia, jums labai pasisekė!
Kovas 30, 2009; 20:09:08
Želmenų sultys yra supermaistas, kuris valo ir stiprina organizmą. Želmenų sultis gali naudoti visi, kurie gali valgyti salotas, špinatus bei kitus žalumynus. Jeigu yra kasos pažeidimai, ir žmogus negali valgyti nevirto (žalio) maisto. tai tokiu atveju negali gerti ir šviežių želmenų sulčių, bet užtat tokiu atveju puikiai tinka koncentruotos Green Magma, iš kurių vakuume pašalintas skystis. Be to, jeigu yra aštrus gastritas, tai gali paūmėti. Vertingiausios yra miežių želmenų sultys, kurios šviežios yra karčios ir stipriai mažina skrandžio rūgštingumą. Po jų seka kviečių – jos yra saldoko skonio ir stiprai didina skrandžio rūgštingumą. Kiekvienas pasirenka pagal save. Visiems onkologiniams ligoniams gerai tinka želmenų sultys, bet augliai ir metastazės išnyksta grįžtamai, kaip ir vartojant vaistažoles. Ilgiau želmenų nevartojant, organizmas vėl nusilpsta, užsiteršia, ir liga vėl ima progresuoti. Pasaulinėje literatūroje yra daug informacijos ir atlikta daug tyrimų apie želmenų sultis.Ypač daug mokslinių darbų atlikta Japonijoje ir JAV. Japonų mokslininkas farmacininkas Y.Hagiwara įrodė, kad želmenų sultyse yra kitos rūšies vitaminas E – tai alfa tokoferolio suksinatas, ir būtent ši medžiaga stabdo vėžinių ląstelių augimą. Bet reikia želmenų sultis vartoti dideliais kiekiais ir pastoviai. Štai ir Rusijoje S.Peterburgo Pavlovo vardo Medicinos Institute per paskutinį dešimtmetį apgintos trys disertacijos šia tema ir įrodyta, kad želmenų sultys niekam nekenkia, o padeda visiems. Tyrimų eigoje buvo užpatentuotas sunkių ligonių gydymo metodas – želmenų sulčių pasnykas vietoje anksčiau siūlyto badavimo. Bet S.Peterburgo medikai perspėja, kad su onkologiniais ligoniais yra ta problema, kad visiems labai pagerėja sveikata nuo želmenų sulčių, ir jie jas meta, mano esantys jau sveiki. Po kiek laiko liga vėl ima progresuoti. Maži želmenų sulčių kiekiai tikrai nepadės sunkiems ligoniams. Pradėti gerti želmenų sultis galima nuo 30 ml, palaipsniui didinant iki 100 ml.
Lietuvoje tikrai niekas netyrė želmenų sulčių, nors kreipiausi visur. Mat, tam reikia labai didelių pinigų. Aš turiu nemažai literatūros anglų kalba, taip pat S.Peterburge apgintos disertacijos autoreferato kopiją. Esu išvertusi A. Wigmore “Želmenų sulčių knygą”, bet pardavime jau seniai jos nebėra. O žolininko J.Ruolios gąsdinimai netyri jokio pagrindo, nes ir jo parduodamos vaistažolės ir visos daržovės auginamos iš sėklų, tai pagal jį, turėtų būti kenksmingos. Jeigu taip būtų, kaip mano J.Ruolia be jokių tyrimų, tai jam reiktų suteikti Nobelio premiją. Visas pasaulis vartoja želmenų sultis, o Lietuvoje – šitoje stebūklų šalyje šios sultys kitokios…
Kovas 31, 2009; 11:19:01
Dėl želmenų, kaip matosi, vieningos nuomonės ir išsamių tyrimų kaip ir nėra… Tai čia galioja ta pati taisyklė- kas tinka vienam, tas visai gali netikti kitam…
Kovas 31, 2009; 16:26:45
Patricija, ačiū už pasiūlymą “atsigriebti po pasnyko”, bet patikėkit, kad beržų sula neprilygsta želmenų sultims. Kai gyvenau šalia beržų ir klevų, tai gėriau daug sulos, bet nesijautė jokio efekto, nes aš pastoviai vartojau želmenų sultis, kurios vertingesnės. O Jums, Patricija, aš patarčiau iš lauko atsargiai kastuvu įdėti į kokią nors dėžutę augančių želmenų su žeme ir palaikius kambaryje keletą dienų pradės labai greitai augti. Beliks tik saikingai laistyti. Pasiruoškite merlės gabalėlį, o dar geriau sintetinio užuolaidinio audinio (stipresnis), į kurį patalpinsit želmenų ir juos padėję ant akmens kitu akmenėliu padaužysite. Rankomis išspausite sultis. Mat, Jums reikia anksčiau pripratinti organizmą po truputį, nes kai pradės masiškai augti, kad galėtumet gerti didesnį kiekį. be to, daug šansų, kad pradžioje Jums skaudės galva, ypač ten , kur operacijos siūlės. Taip kad pradėkite pratintis jau dabar. Sėkmės.
Balandis 8, 2009; 14:40:48
Jau metai, kai vartoju želmenų sultis. Esu jomis labai patenkinta. Mano kaimynė irgi pradėjo augintis želmenis po to, kai aš ją kelis kartus pavaišinau. Ir šį puslapį atradau ieškodama informacijos apie želmenų sultis.
Balandis 18, 2009; 20:15:01
Oras pamažu šyla, žolės ima sparčiai augti, todėl siūlau visiems nepraleisti progos pastiprinti organizmą želmenų sultimis.
Balandis 21, 2009; 11:25:14
Jau savaitė, kai geriu želmenų sultis.Nuvažiuoju 400 metrų dviračiu, prispešu želmenų, greitai grįžtu ir sulčiaspaude, kuri kainuoja 600 litų, išsispaudžiu. O spaudžiu šitaip: į sulčiaspaudės kaklą prikišu želmenų, palikdama truputį vietos iki sukimosi peiliukų, po to įjungiu sulčiaspaudę ir, kai ji įgauna reikiamas apsukas, švelniai pradedu želmenis spaust žemyn. Kai išspaudžia išjungiu ir vėl kartoju viską iš pradžių, kol išsispaudžiu visus želmenis. Dar bandžiau perspaust, išmetamas atliekas per merlę, bet nieko nebėgo, reiškia išspaudžia gerai. Pradėjau gert nuo50 gramų, odabar išgeriu ir virš 100 gramų. Taippat sulčių duodu ir vyrui. Savijauta puiki-nieko neskauda.Žinau, kad daug gerti negalima, bet gaila išliet, kai daugiau išsispaudi.Dar naudoju ir daigintus kviečius vietoj duonos.
Parašykite, kas žinote apie rožės gydymą natūraliomis priemonėmis, ja serga artimas žmogus.
Klausimas Janinai: po tokio organizmo valymo, ar geriau mato, ar judresnė, ar geriau girdi, ar šiaip ką įdomaus pastebėjusi savyje, ko anksčiau nebuvo?
Balandis 21, 2009; 21:36:33
Patricija, kaip ir po kiekvieno organizmo apsivalymo, taip ir po želmenų sulčių pasnyko jaučiasi lengvumas,jėgų ir energijos antplūdis, o svarbiausia – jaučiamas kojose lengvumas ir visai neskauda kelių sąnarių net ir lipant laiptais. Čia tinka jaunimo posakis: nuo želmenų sulčių kita gyvenimo kokybė. Pagerėja kraujotaka, todėl galva šviesesnė ir lengvesnė atrodo, nuotaika geresnė. O dar numečiau 5 kg svorio, tai dar lengviau judėti. Šį kartą aš pasnykavau profilaktiškai, kad pavalyti organizmą. O Jūs, Patricija, neišmeskite želmenų sulčių, galite palaikyti pusvalandį burnoje, po to išspjauti ir vėl kartoti naują porciją. Galima lašinti į akis, pagerėja regėjimas. Labai gerai galvą įtrinti sultimis iš vakaro,o ryte išplauti. Be to, visas išspaudas ir kokį I ltr sulčių įpilti į vonią ir pagulėti bent pusvalandį – bus nuostabu. Jeigu organizmas priima, tai galit išgeriamų sulčių kiekį didinti iki 200 arba 250 ml. Buvo pas mane tokių gėrėjų, kurie tokį kiekį sugebėdavo išgerti. Jeigu organizmas yra šiek tiek apvalytas, tai jokių problemų neiškyla. Tik , man atrodo, kad jūs naudojate ne želmenų spaudimo mašinėlę, ir ar nebus per didelės apsukos, nes tada oksiduojasi chlorofilas, ir dėl to sulčių vertė mažesnė. Bet vis tiek geriau negu nieko. O kas link rožės gydymo, tai esu radusi receptų, bet pas mane tiek daug visokios literatūros, kad surasti ne taip jau lengva būna.Pasitaiko, kad ieškai ieškai ir nerandi, o kai jau nereikia, atsiranda.
Balandis 22, 2009; 06:34:35
Ačiū, Janina.
Birželis 3, 2009; 19:52:13
Janina, gal žinote, kur galima būtų nusipirkti želmenims spausti aparatą? Jei ne, tai sūnus Liepą važiuos į Ameriką, tai gal ten verta pasidairyti?
Birželis 3, 2009; 22:41:54
Patricija, paprasčiausią želmenų spaudimo mašinėlę galima nusipirkti, jeigu į turgų atveža baltarusiai, bet iki Jūsų jie kažin ar beatvažiuoja. Anksčiau kartais būdavo šių mašinėlių indų parduotuvėse, bet jau seniai nebemačiau. Internetu galima nusipirkti modernišką, bet brangią, kuri vadinasi Green Srar. Amerikoje irgi reikia ieškoti, nes ne visur jų būna. Kartais reikia užsisakyti parduotuvėje, ten, kur spaudžia želmenų sultis, ir po savaitės ar daugiau galima atsiimti. Aš tai žinau tik, kur pardavinėja Kalifornijoje Monterey mieste ir Niujorke. O kur žada lankytis Jūsų sūnus? Gal dabar jau reikėtų parašyti užsakymą, kad atvykus galima būtų jau įsigyti.
Patricija, ar dar geriate žalias sultis, ar bandote augintis? Kokia savijauta po pasnyko?
Birželis 4, 2009; 02:52:07
Kaip šaunu, kad temos apie sveikatą nesugula į archyvą ilgam nuolatiniam saugojimui…
Birželis 4, 2009; 11:01:52
Želmenis geriam abu su vyru. Spaudimui naudojam Čekoslovakišką :Axis” firmos mašinėlę. Ji pritaikyta mėsai malti ir citrusiniam vaisiam spausti sultis.Išspaudžia gerai, želmenys išeina kietom granulėm, bet ne tam pritaikyta, tai tie priedai sunkimui baigia sulūžt. Jaučiuosi kaip rudenį, kada daugiausia būna vitaminų. Labai dėkinga Janina. Dabar dar spaudžiam iš lauke augančių miežių. O toliau bus matyt. Auginuosi daug įvairiausių daržovių, svarbiausia, kad neturiu tinkamos sulčiaspaudės. Sūnus lankysis Denverio mieste, Kolorado valstija, turiu gerą pusbrolį Niujorke, bet, tikriausia parsisiųsiu iš interneto. Dėkoju už suteiktą informaciją, nes sultys neįkainojama vertybė.
Birželis 11, 2009; 18:40:18
noreciau jusu paklausti. kiek laiko be perstojimo galima gerti mieziu zelmenu sultys?
Birželis 11, 2009; 19:07:39
Galite gerti nors ir visą gyvenimą, žiūrėkite pagal savo savijautą. Aš šias sultis geriu jau 14 metų pastoviai, tik rudens pradžioje padarau 1-2 mėn. pertrauką. Jeigu negeriu virš 2 mėnesių, tai pradeda jaustis nuovargis, mieguistumas, bet aš turiu daug sveikatos problemų ir alergiją bet kokiems vaistams bei chemikalams ir, be to, mano amžius… Jeigu gersite šviežias, tai stebėkite skrandžio rūgštingumą, nes miežių jį mažina, o kviečių didina, o sausos želmenų sultys Green Magma nekeičia skrandžio rūgštingumo. Kai kas geria po porą mėnesių pavasarį ir rudenį. Pasirinkite pagal savo galimybes ir savijautą.
Rugpjūtis 7, 2009; 11:34:00
sveiki visi… esu aktyviai sportuojantis 20metis vardan sporto tenka aukoti ir sveikata yvairūs papildai – anaboliniai steroidai zinoma viskas daroma su didelėmis ziniomis ir vadovaujantis sveiku protu puikiai suprantu apie neigiamų jų poveiki organizmui nuolat darausi yvairius tyrimus ir pan kadangi kenkiu organizmui tai bandau tai kompensuoti nuolat vartodamas vitaminus, mineralus zuvų taukus ir pan esu senai susidomėjes kviecių želmenimis tik niekaip nepradėjau vartoti nes internete labai maza informacijos ta tema o angliskai neskaitau ir uztikau jūsų tema tai gal jūs man padėsite pasisėjau kviecių taigi noriu suzinoti iki kokio ūgio auginti juos? po kiek vartoti? nesergu jokiomis ligomis neturiu nei skrandzio rūgstingumo nei nieko panasaus tiesiog seip norėciau juos vartoti vardan geros sveikatos tai po kiek reiktų gerti per diena? galvoju gal laistyti negazuotu mineraliniu vandeniu kadangi sis vanduo kupinas mineralų ir zemė prisisotintų mineralų atitinkamai ir zelmenys gal būtų vertingesni?
Rugpjūtis 7, 2009; 18:54:04
Nenoriu būti sena moralizuotoja, bet nejaugi Jūs, Laimonai, nesusimąstote apie savo sveikatą? Manau žinote, kad beveik visi kultūristai, vartoję anabolikus yra bevaikiai?
Tai tiek pamokymų iš mano varpinės, o apie želmenis galėtų pakomentuoti mūsų protingiausias asmuo- Janina.
Rugpjūtis 7, 2009; 20:32:37
Laimonai, esu išvertusi iš anglų
kalbos “Kviečių želmenų knygą”, bet pardavime jau seniai jos nebėra, gal tik kur nors bibliotekoj galima būtų rasti. Pasistengsiu atsakyti į rūpimus klausimus. Taigi, želmenų ūgis vidutiniškai turėtų būti apie 15-20 cm, kuo ilgesni, tuo daugiau juose yra naudingų medžiagų. Peraugusiuose želmenyse būna mažai sulčių, jie pradeda linkti. Labai maži bei jauni nupjauti želmenys dar nėra sukaupę savyje pakankamai naudingų organizmui medžiagų.Reikėtų pradėti nuo mažo kiekio – 30 ml, tai yra apie 2 valg. šaukštai. Jeigu nepykina ir nesvaigsta galva, t.y., jei neužterštas organizmas, galima po truputį kasdien didinti išgeriamų sulčių kiekį iki 100 ml arba netgi iki 150 ml. Kadangi želmenų sultys stipriai valo organizmą, tai per daug iš karto išgėrus gali būti apsinuodijimas, bet ne želmenų sultimis, o tais teršalais, kuriuos atitirpina šios sultys nuo skrandžio sienelių. Įš savo ilgametės patirties galiu pasakyti, kad dauguma sportininkų iš karto gali gerti didelį sulčių kiekį. Apie pašalinius valomuosius želmenų sulčių poveikius plačiau aprašyta www. enzimas. lt. Poveikis vienodas tiek šviežių, tiek koncentruotų želmenų sulčių Green Magma. Auginant želmenis tikrai neverta laistyti jokiu mineraliniu vandeniu, nes pačiuose želmenyse yra gausu mikroelementų ir kitų organizmui naudingų medžiagų. O daugiausia mikroelementų yra miežių želmenyse, po to seka kviečių, po jų avižų želmenys, o tada jau rikiuojasi įvairios žolės ir vaistažolės. Taip kad norint didesnio efekto, reikėtų auginti miežių želmenis. Sportininkai paprastai geria didesniais kiekiais želmenų sultis, po 100 ml ir daugiau iš karto. Jeigu dar iškils kokių nors klausimų – atsakysiu. Dažniau užsukite į mūsų tinklalapį, ateityje dar parašysiu keletą straipsnelių apie želmenų sulčių naudą ir, gal būt, pateiksiu palyginimą skaičiais su kitais maisto produktais. Sėkmės natūraliai sveikatinantis.
Rugpjūtis 8, 2009; 15:33:20
Janina aciū už atsakymus.o zelmenų sultis uzkėlus iki 100-150ml daugiau nebedidinti? jei taip tai kodėl? gal cia galioja taisyklė daugiau nereiskia geriau? ir ar juos galima naudoti nuolat be pertraukų eile metų ar visgi organizmas pripranta prie zelmenų ir nebereguoja y jo teigiamą poveiki kaip kad būna su yvairiais vaistais ar maisto papildais?
Dainora kaip jau sakiau nuolat darausi yvairius tyrimus ir jei tik kas pasirodys blogai anabolinius steroidus nutrauksiu o ir seip juk yra daromi kursai po jų atsistatymai pvz 2mėnesius vartoji po to 1mėnesi valai organizma po to 2mėnesius tik maisto papildai tai realiai steroidai per metus vartojami apie 4mėnesius ir minimaliomis dozėmis. ir steroidai vartojami netik raumenų masei ar jėgai didinti. sis sportas yra labai sunkus fiziskai ir labai alinantis organizma steroidai stiprina sausgysles kaulus ir pan aisku nevisi. trumpai sakant steroidai vartojami ne tik jėgai bei raumenims bet ir organizmo ”uzturbinimui”
Rugpjūtis 8, 2009; 19:09:20
Laimonai, želmenų sultys yra supermaistas. Jas teko apiforminti kaip maisto papildą vien dėl to, kad jose yra žymiai daugiau vitaminų, enzimų, mineralų, antioksidantų negu įprastame maiste. Be to, natūralus chlorofilas ypač gerai valo organizmą. Mano praktikoje daugiausiai per vieną kartą buvo geriama po 250 ml, bet tada jau buvo vietoje valgio. Nežinau,ar kas nors bandė gerti didesnį želmenų sulčių kiekį. Japonų mokslininkas Y. Hagiwara rekomenduoja vietoje valgio gerti po 100 ml šviežių želmenų sulčių arba po 3 arb. šaukštelius koncentruotų miežių želmenų sulčių Green Magma miltelių. Aš pati retkarčiais pasnykauju su želmenų sultimis, tai yra maitinuosi tik želmenų sultimis ir vandeniu. Tada per dieną išgeriu 3 kartus po 100 ml šviežių arba 3 kartus po 3 arb. šaukštelius Green Magma. Tada būna labai daug energijos, jėgų ir labai gera savijuta. Didesnio kiekio nebandžiau gerti. Dabar vėl ruošiuosi pasnykauti Palangoje poilsiaudama paskutinį rugpjūčio dešimtadienį. Aš pati vartoju pastoviai želmenų sultis jau 14 metų, kartais padarau rudenį mėnesio ar poros pertrauką. Ilgiau negeriant man vėl grįžta nuovargis, bet aš turiu daug problemų su sveikata. Priprasti prie želmenų sulčių, man atrodo, neįmanoma, nes skonis šiaip sau. Dabar, kai yra Green Magma, tai paprasčiau vartoti ir nesijaučia tas nemalonus šviežių želmenų skonis. Tiesa, dviratininkės sportininkės, apart sulčių gėrimo, masažo metu įtrindavo į kūną, tai kompiuteris parodė geresnius raumenų pajėgumo rezultatus. Dar galima į vonią įpilti kokį litrą želmenų sulčių, atskiesti vandeniu ir pagulėti kokį pusvalandį, tai per odą gerai įsisavina. Žodžiu, siūlau išbandyti įvairius būdus, įvairius kiekius ir pasirinkti SAU geriausiai tinkamą. Sėkmės!
Rugpjūtis 9, 2009; 21:49:37
Laimonui priminsiu žinomą tiesą: kai esame jauni, darome viską, kad sugadintume sveikatą, o po to pasiruošę atiduoti viską, kad ją susigrąžintume.
Rugpjūtis 11, 2009; 11:07:22
O kaip suderinti sportą ir želmenų gėrimą ? Pvz., sportuoju kultūrizmo salėje, gyvenu aktyviai ir ar galima tuo atveju maitintis vien želmenų sultimis ?
Rugpjūtis 11, 2009; 16:25:06
Sportuojantiems žmonėms tikrai labai tinka vartoti želmenų sultis. Kas link maitinimosi vien želmenų sultimis, tai neilgą laiko tarpą visiems galima, tada atsiranda daugiau jėgų ir energijos, bet dėl ilgesnio laiko negaliu nieko pasakyti. Aš pati ilgiausiai maitinuosi vien želmenų sultimis ir vandeniu po 25 dienas. Buvo atvejis, kai mirtinas onkologinis ligonis, kuriai buvo pasakyta, kad liko gyventi ne daugiau savaitės, tai ji maitinosi vien želmenų sultimis ir vandeniu 50 dienų, ir jau penkeri metai, kaip gyvena pilnavertį gyvenimą. Manau,kad sveikiems žmonėms nereikėtų eksperimentuoti su ilgais želmenų sulčių pasnykais, o papildomai prie maisto galima geri jas visada ir ilgai.
Rugpjūtis 12, 2009; 16:14:16
na va jau beveik uzaugo pirmasis derlius tai jį nupjovus ispilti zemes is vazono pripilti naujų ir pasodinti is naujo ar y ta pacia zeme ar kaip?
Rugpjūtis 12, 2009; 17:56:26
Reikia sėti į naują žemę, o šią, kur augo želmenys, galima kompostuoti. Kai supus šaknys, tą žemę bus galima vėl panaudoti sėjimui.
Rugpjūtis 18, 2009; 13:58:41
NA va sendien isgėriau pirma kv sulcių doze 60ml norėjo kaip sakėte nuo 30 pradėti bet kad tiek issispaudizau tai ka jau padarysi nebus per daug gal :) janina jūs vartojate kviecių sultys ar grean magma? ir ar visiskai nėra skirtumo tarp jų? as manau visvien svieziai spaustos sultys gal naudingiau?
Rugpjūtis 18, 2009; 21:50:55
Laimonai, jeigu organizmas nėra labai užterštas, tai galima išgerti ir didesnį kiekį, nieko baisaus. Vienintelis nemalonumas – gali supykinti. Jeigu nebuvo vėmimo, tai viskas tvarkoje. Kaip anksčiau minėjau, sportininkai prakaituodami apvalę savo organizmą,todėl gali iš karto gerti didesnį šių sulčių kiekį. Šaunuolis, Laimonai, gera pradžia! Siūlyčiau dar pabandyti, kaip organizmas toleruos miežių želmenų sultis, nes jos dar vertingesnės, tik jos mažina skrandžio rūgštingumą.
Aš pati IO metų gėriau tik šviežias kviečių želmenų sultis, dėl to labai padidėjo skrandžio rūgštingumas. Kuo toliau, tuo skonis darėsi nemalonesnis, tiesiog oda pašiurpdavo. Gėriau, kad ir nemalonu, nes nieko geriau nebuvo. O dabar jau ketvirti metai geriu Green Magma – daug paprasčiau, ir skonis priimtinas. Lyginant kviečių želmenų sultis su Green Magma, tai vertingesnė yra Green Magma, nes čia yra miežių želmenų sultys, kurios augintos natūraliai labai derlingose žemėse, kur buvę vulkanų išsiveržimai. Pagal atliktus mokslinius tyrimus, pačios veringiausios yra sultys iš miežių želmenų, po jų eina kviečių, avižų, varpučio bei kitų žolių sultys. Jeigu lyginti Green Magmą su šviežiomis miežių želmenų sultimis, tai daugiau energijos tik išgėrus duoda šviežios sultys. Bet Green Magma miltelius galima ištirpinti šviežiai spaustose morkų ar obuolių sultyse, tada bus atstatytas gyvas vanduo, ir rezultatas bus vienodas. O to naudingumo labai daug yra bet kuriose želmenų sultyse, reguliuojant išgeriamą kiekį galima pasiekti tą patį rezultatą visais atvejais. Sėkmės ir ištvermės ir toliau stiprinant sveikatą.
Rugpjūtis 19, 2009; 11:52:02
vakar visa diena lb pykino ir skaudėjo galva nzn priezasties td kai isgėriau kviecių sultys po pusvalandzio viskas praėjo nzn ar cia sutapimas buvo. o seip viskas gerai buvo nejauciau nieko blogo sendien bandysiu 100ml gert. reikės sėti ir miezių zelmenis dbr lauke turiu zemes plotelį kuriame galiu sėti juos tai ir sėsu dar o kai atsals orai pradėsiu naudoti grean magma nes kambaryje vazone tikrai nesodinsiu nes kiek zinau nesveika kaupiasi drėgmė ir pan o pas mane dbr remontai padaryti… bet kol oras siltas ir lauke auga tai naudosiu zelmenis… o green magma galima uzsisakyti tik is tos internetinės svetainės? beje kokia kaina milteliais ir tabletėm? ir kuriam laikui uztenka miltelių ir tablecių?
Rugpjūtis 19, 2009; 12:24:24
Laimonai, nesekiau atidžiai visos temos…kiek pačiam metų?
Rugpjūtis 19, 2009; 14:44:26
Aš šiemet pradėjau gert želmenų sultis, iš pradžių gėriau tiek kiek Laimonas, o vėliau pasiekiau 300 ml kiekį. Jokio pašalinio poveikio nebuvo. Dar vėliau gėriau ir miežių sultis.
Rugpjūtis 19, 2009; 16:12:53
man 20 o ka?
Rugpjūtis 19, 2009; 18:36:56
Laimonai, sunku pasakyti, kokia priežastis iššaukė prastą savijautą. Galėjo būti ir nuo želmenų sulčių, jeigu jos atitirpino nuo skrandžio sienelių teršalus, juos pakėlė. Tokiais atvejais būna pykinimas ir galvos skausmas. Jeigu galvos skausmas būna nuo pervargimo ar nervinės įtampos, tai želmenų sultys, tik jas išgėrus, panaikina skausmą. Jeigu dar pykintų, tai gerai būtų išgeri porą litrų švaraus vandens ir pirštus į burną – praplauti skrandį. O kitas kelias gerti želmenų sulčių tokį kiekį, nuo kurio nepykina, o po to palaipsniui didinti. Dabar iki šalčių labai tinkamas laikas augti želmenims, rudenį geriausiai auga žieminių kviečių želmenys. Miežiams ir vasariniams kviečiams reikia daugiau šilumos, o visai neaišku, koks bus tas mūsų ruduo. Juk dabar taip pasikeitė mūsų klimatas.
Green Magma visais atvejais apsimoka labiau vartoti miltelius. Miltelių pakuotė yra 80 g, tai geriant minimalų kiekį – po šaukštelį (tai atitinka 30 ml šviežių sulčių) užtektų mėnesiui laiko. Norint, kad atitiktų 100 ml šviežių, reikėtų gerti po tris arbatinius šaukštelius.Aš manau, kad gal nereikėtų Laimonui iš karto tiek daug užsigriebti, priešingu atveju gali tekti plauti skrandį. Green Magma galima įsigyti Vilniuje, Kaune, Šiauliuose, Panevėžyje, o kitur reikia siųsti. Tada jau prisideda siuntimo išlaidos. Kaina: miltelių nuo 56 Lt iki 60 Lt, priklausomai nuo to, kur pirkti. Su tabletėmis sąmoningiems žmonėms neverta prasidėti. Sportininkai, vartojantys želmenų sultis, tai geria tik šviežias arba Green Magma miltelius.
Laimonai, rytoj man paskutinė diena prie kompiuterio, nes išvykstu į Palangą, užsiimsiu sveikatingumu, tai iki rugsėjo I d. nebegalėsiu pakonsultuoti. Blogiausiu atveju, jeigu iškiltų rimti klausimai, galima man paskambinti vakare į mob. tel. 8686-67361. Bijau, kad pradėjus iš karto daug gerti, gali būti gana prasta savijauta. O gal ir nebus… Patricija buvo pasivaliusi organizmą kitais būdais, tai užtat jai viskas normaliai klostėsi.
Rugpjūtis 19, 2009; 21:26:38
ne ne, man bloga savijauta buvo pries geriant sultis o isgėrus jas savijauta pasitaisė:) gaila kad nebus jūsų cia, taciau mes visi lauksime jūsų grystant, lauksime naujų jūsų zinucių. viso geriausio ir sėkmės…
Rugsėjis 18, 2009; 11:12:16
Atsiprasau, kad gal nelebai i tema, taciau visa pusdieni jau skaitineju internete ir gal galite kas prasau papasakoti kur galetume zelmenu nusipirkti??? Aciu.
Rugsėjis 18, 2009; 20:35:29
Lineta, nežinau, kur Jūs gyvenate, bet Vilniuje didžiuosiuse prekybos centruose MAXIMA ir RIMI visada galima nusipirkti indeliuose užaugintų želmenų. Na, o sausų želmenų sulčių Green Magma Vilniuje pigiausiai galite įsigyti vaistažolių vaistinėje “ŠIrdažožolė”, esančioje Pelesos g. Nr 7 arba jos filiale Algirdo g. Nr. 28/15.
Rugsėjis 20, 2009; 14:16:39
norejau paklaust o kaip su vyr potencija, ar padeda zelmenu sultys
Rugsėjis 20, 2009; 14:51:15
Sveiki as pasigaminau zliugiu sulciu ziemai.Zliuges nuploviau sumaliau isspaudziau sultis. Supyliau isaldymo ledukams maiselius.Parasykite galkas easate geria ju sulciu.
Rugsėjis 21, 2009; 20:47:00
Želmenų sultys iš tiesų labai pagerina vyrams potenciją, nes valo kraujagysles ir pagerina kraujotaka. Tai girdėjau iš pačių vyrų, o dar daugiau iš jų žmonų.
Žliūgė yra tikrai nuostabus augalas, galima gerti jų sultis, iš džiovintos žolės virti arbatą, o taip pat akis praplauti. Šviežią žolę tinka įdėti į batus, kai skauda kojas. Bet svarbu tai, kad negalima ilgai vartoti žliūgės, nes stipriai suskystina kraują ir išvaro kalcį. Pamenu,kai kaime vištos labai mėgdavo lesti žliūgės žolę, bet po to dėdavo kiaušinius be lukšto. Todėl galima kokias kelias dienas pagerti šių sulčių, po to padaryti savaitėlės pertrauką ir vėl gerti… Aš tai pasirenku ir žliūgių sėklų ir pasėju jas į vazoną. O žliūgių sultis aš kartais maišydavau su želmenų sultimis. Taip kad esate šaunuolė, Onute, teisingai darote, kad rūpinatės savo sveikata. Sėkmės ir toliau taip sveikatintis.
Rugsėjis 25, 2009; 18:36:07
dar norejau paklaust kokia maksimali dose kvieciu zelmenu, as dabar geriu po 90 ml.
Rugsėjis 25, 2009; 22:23:14
Kviečių želmenų sulčių kiekį kiekvienas pasirenka pagal save priklausomai nuo savijautos ir organizmo užterštumo. Daug kas pas mane gerdavo max po 100 ml, bet buvo keletas ir po 150 ml. Viena moteris sugebėjo išgerti net 250 ml iš karto, bet tai buvo vietoje maisto. Be to, iš karto išgeriamas didelis šių sulčių kiekis gerokai sumažina kraujospūdį. todėl turintys žemą kraujospūdį geria dažniau, bet po mažesnį kiekį. Tik pats žmogus gali pasirinkti.
Lapkritis 19, 2009; 17:04:42
KLAUSIMAS PONIAI JANINAI: kokia jūsų nuomonė, ar galima želmenų sultis duoti 2-3 metų vaikui? mes duodame labai po nedaug, maišome su daržovių sultimis ir dar skiedžiame vandeniu 1:1, bet gal tokio amžiaus vaikui apskritai jų negalima vartoti? DĖKOJU.
Lapkritis 19, 2009; 19:38:12
Pagal literatūrinius duomenis vaikams galima duoti želmenų sultis nuo vienerių metų amžiaus. Bet mano praktikoje buvo ir tokių atvejų, kai želmenų sultis gėrė ir 9 mėn. kūdikiai, kuriems buvusi stipri mažakraujystė. Tinka maišyti su kitomis sultimis, tik ne citrusinėmis. Buvo berniukas iš krišnaitų šeimos, kuris išgerdavo po 30 ml neskiestų želmenų sulčių ir dar prašydavo, o amžius jo nesiekė dar metų, nes pats dar net nevaikščiojo. Paprastai kūdikių būna didelis skrandžio rūgštingumas, todėl kviečių želmenys, kurios didina skrandžio rūgštingumą, dažnai vaikams nepatinka. Tuo atveju tinka šviežios miežių želmenų sultys, o dar geriau koncentruotos – Green Magma. Vartojant sausas, miltelius geriau tirpinti kitose sultyse, o dar geriau vaikams duoti tabletes Green Magma, tada jie sukramto, jeigu nemoka praryti, ir nejaučia nemalonaus skonio. Būkite sveiki ir stiprūs!
Gruodis 28, 2009; 15:45:17
Miela,Janina.Neseniai varciau knyga apie tai,koks maistas labiausiai tinka zmogui.Kaip ir tikejausi zelmenu sultys uzima svarbia vieta zmogaus mityboje.Ir ten raso,kad vienu kartu reiketu isgerti ne daugiau 60ml sulciu,nes isgerus didesni kieki poveikis nebus veiksmingesnis.Ka jus galetumete apie tai pasakyti?Aciu.
Gruodis 29, 2009; 16:37:42
Nenorėčiau sutikti su šiuo teiginiu. Įdomu, kas yra autorius tos knygos? Mat, daug kas rašo naudodamiesi kitų pateikta informacija. Aš pati pasitikiu japonų mokslininko Y.Hagiwara skelbiamais duomenimis, nes jo vadovaujami mokslininkai atliko ypač daug tyrimų su želmenų sultimis. Pagal mano daugiametę želmenų sulčių vartojimo patirtį, tikrai yra akivaizdus skirtumas, kai vartojama 60 ml ar 1oo ml šių sulčių. Žinoma, jeigu vartoti pastoviai daugelį metų šias sultis, tada pakanka ir 50-60 ml šviežių želmenų sulčių, tuo labiau, jeigu vartotojas yra sveikas žmogus. Kiekvienas gali pasirinkti pagal savo galimybes ir paeksperimentuojant nusistatyti SAU tinkamą kiekį. Aš pati šiuo metu vartoju po 2-3 arb.šaukštelius su kaupu koncentruotų želmenų sulčių Green Magma, o tai atitinka 60-1oo ml šviežių želmenų sulčių. Vartodama mažesnį kiekį aš jaučiu energijos stygių. Japonas mokslininkas Y.Hagiwara rekomenduoja vietoje valgio vartoti po 100 ml šviežių arba po 3 arb. šaukštelius Green Magma 3 kartus dienoje. Iš kitos pusės, vartojant šviežias kviečių želnenų sultis didesniais kiekiais, didėja skrandžio rūgštingumas ir mažėja kraujospūdis. Todėl turintiems mažą kraujospūdį geriau vartoti po mažesnį kiekį, bet dažniau. Siūlau išbandyti ir pačiam pasirinkti geriausiai tinkamą varijantą.
Sausis 5, 2010; 23:17:35
labas vakaras. norejau paklausti ponios janinos, ar galima gerti kvieciu zelmenu sultis besilaukianciai mamytei? ir koks turetu buti kiekis?
Sausis 6, 2010; 12:31:25
Besilaukiančioms, o taip pat maitinančioms kūdikius mamytėms labai tinka želmenų sultys, nes jose yra gausa įsisavinamų mikroelementų ir vitaminų. Be to, želmenų sultys stiprina organizmą, ir jaunos mamytės yra energingesnės, nejaučia nuovargio ir joms reikia mažiau miego, kai geria želmenų sultys. Na, o kai besilaukiančios ir maitinančios vartoja želmenų sultis, jų vaikučiams negresia mažakraujystė. Pradėti gerti reikėtų nuo mažesnio kiekio, paprastai tai būna 30 ml šviežių arba 1 arb. šaukštelis koncentruotų žęlmenų sulčių Green Magma. Palaipsniui galima didinti jų kiekį pagal savo savijautą. Mano praktikoje didžiausias kiekis želmenų sulčių, kurias gerdavo nėščios, buvo 100 ml šviežių arba 3-4 arb. šaukšteliai sausų. Taip kad galima rinktis tarp šių kiekių. Linkiu stiprios sveikatos besilaukiančioms mamytėms ir jų vaikeliams.
Vasaris 10, 2010; 09:37:44
gerb.janina noriu paklausti ar naudinga butu gerti zelmenu sultis sergant epilepsija.aciu
Vasaris 10, 2010; 22:15:48
Kas link epilepsijos ir želmenų sulčių, tai aš neatkreipiau dėmesio į literatūrinius duomenis, o gal aš net nežinojau, kaip epilepsija vadinasi angliškai. Mat, visą informaciją aš radau tik anglų k. Mano praktikoje buvo atvejis, kai epilepsija sergantis žmogus bandė gerti sausas želmenų sultis Green magma, bet, kaip paprastai, ir kitų susirgimų atveju, iš pat pradžių jo savijauta pablogėjo, ir dėl to jis daugiau nebegėrė. Taip kad šiuo klausimu tikrai negaliu konkrečiai nieko pasakyti, nes neturiu nei teorinių, nei praktinių žinių apie želmenų sulčių vartojimą sergant epilepsija.
Vasaris 23, 2010; 17:47:01
Sakykite ar kvieciu zelmenu sultys tinka veido odai( prauti)?Jei tinka, tai kaip daznai?
Aciu
Kovas 23, 2010; 12:43:40
Laba diena,norėjau paklausti kokios želmenų sultis labiausiai tiktų gerti sergant cistine mastopatija.Iš anksto dėkoju.
Kovas 25, 2010; 19:00:10
Sveiki.
Klausimas.
Jeigu mieziu – mazina rugstinguma, kvieciu – didina rugstinguma. Ar nevertetu tada siu sulciu maisyti tarpusavyje kad ir 50 – 50 proporcijomis?
Ir issisprestu problemos su virskinimu?
Kovas 25, 2010; 21:36:01
Geriau paimk gero salyklinio miežio alaus uzboną ir kvietinę (geriau razavų miltų)bandelę, bus daugiau naudos.
Kovas 26, 2010; 21:33:29
Ilonai: vertingiausios yra miežių želmenų sultys, po to kviečių, po jų avižų ir t.t. Rinktis reikia pagal savo skrandžio rūgštingumą. Jeigu labai purto nuo šviežių kviečių želmenų, tai tikrai skaniai gersis karčios miežių želmenų sulrtys. Na, o koncentruotos miežių želmenų sultys Green magma tinka visiems, nes vakuume yra pašalintas skystis, kuris įtakoją į rūgštingumą.
Maximanui: aš taip ir darydavau, kaip Jūs siūlote, t.y. maišydavau per pusę kviečių želmenų sultis su miežių.
Jonai, siūlau Jums išbandyti pačiam želmenų sultis, tada pajusite skirtumą. Pasistengsiu ateityje pateikti duomenis apie daigintų grūdų ir želmenų naudingumą ir tada labai ryškiai pamatysite teorinius rezultatus. O praktiškai siūlau išbandyti pačiam.
Balandis 29, 2010; 09:41:29
Ponia Janina – jūs esate firmos prekiajančios želmenų papildais savininkė ?…Jūsų nuomonė yra jūsų reklama visose interneto platybėse… Ar galite tai paneigti ?
Balandis 29, 2010; 14:08:54
Mano nuomonė yra tokia, kad jeigu visa reklama būtų tokia, kokią daro ponia Janina, tuomet pasaulis ir internetas taptų nepalyginamai pažangesni, protingesni ir išlavinti.
Kadangi esu taip pat šiek tiek susijęs su reklaminiais dalykais, galiu pasakyti, kad tokiai “reklamos” formai, kurią daro Janina, reikia be galo daug laiko, jėgų, žinių ir išsilavinimo.
Štai kodėl dažniausiai dauguma įmonių ir žmonių apsiriboja nuorodų kopijavimu visose įmanomose vietose, nes tiesiog tingi pagrįsti savo prekes ir paslaugas įvairia medžiaga ir argumentais.
Šiuo atveju – jeigu tai ir reklama – mes gauname labai išsamią informaciją, kurios dėka mes įgauname pilną galimybę apsispręsti, ar mums įsigyti prekę ar ne. Kuomet perkame prekę parduotuvėje, vienu rankos mostu ją dedame į krepšelį ir net nesukame galvos, kad apie ją nieko nežinome. Šis atvejis priešingas, Janina atskleisdama pilną informaciją, rizikuoja būti kritikuojama įvairiais aspektais ir netgi atbaidyti žmones, kurie galbūt norėtų pabandyti gerti želmenų sultis, kadangi atidengiami įvairūs aspektai, apie kuriuos žmonės turi labai įvairias nuomones ir žinias. Tai patvirtina daugybė komentarų sekančių po Janinos straipsniais.
Ir grynai statistinis pastebėjimas – pažiūrėkite kiek temų yra Janinos dienoraštyje ir paskaičiuokite, kokią dalį sudaro straipsniai apie želmenis: http://www.draugauki.me/category/janinos-dienorastis/
Manau, Janina daro daug daugiau nei savo įmonės reklamą. Kažin ar kitu atveju draugauki.me ir kituose tinklapiuose būtų labai skaitoma ir komentuojama.
Balandis 29, 2010; 14:21:44
Green Magma papildas sausos miežių sultys taip skyriasi nuo ką tik išspaustų šviežių sulčių, kaip kviečio varpa nuo baltos bandelės parduotuvėje.
O su Janina diskutuoti bergždžias darbas, ji nepripažįsta kitos nuomonės, ji yra tiesiog pardavėja savo įvežamos produkcijos.
Balandis 29, 2010; 19:24:10
As pritariu Gintauto nuomonei.Skaitau ,kad Janina labai daug skaito ,kaip gyventi sveikiau.As visada skaitau jos straipsnius.Ji nesako ,kad butinai turi naudoti ar pirkti .Pats turi prisitaikyti kas mano organizmui geriausia tinka.jau nuo musu pastabu turbut pavargo ir Maryte .kuri mus dziugindavo savo darbais.Maryte kur dingote gal susirgote. Astai jau jusu pasiilgau.Laukiame.
Balandis 30, 2010; 11:49:25
Gintautas tikrai teisus: iki šiol aš nepaskyriau nė vieno straipsnio želmenims, tik atsakinėjau į komentarus. Tą klaidą artimiausiu laiku ištaisysiu. O Joana su savo neigiamais straipsniais daro didžiausią man reklamą, nes protingi žmonės atsirenka, kas yra kas. Ateityje norinčius kreiptis į mane bet kokiu želmenų sulčių klausimu prašau paklausimą rašyti po bet kuriuo mano straipsniu, paspauskite nuorodą “Janinos dienoraštis”. Mat, ŠIO straipsnio autorę Joaną nervuoja žmonių domėjimasis želmenų sultimis. Norėdama sudaryti neigiama įvaizdį, Joana rašo neigiamus komentarus Jono, Zuzanos ar Anonimo vardais. Aš daugiau į šio straipsnio komentarus nebeatsakinėsiu.
Balandis 30, 2010; 13:35:09
Aš leidžiu savo kompu naudotis kaimynams, tuo labiau, kai neesu namie. Aš tik šiandien grįžau iš ligoninės, mano kaimynai laisto mano gėles, rasodą, o vasarą mažai bunu namie, tai raktai pas pažįstamus, žmonės geri , aš jiems parodžiau kaip naudotis kompu ir šia svetaine. Jonas tikrai toks yra, o anonimu parašė tikriausiai Anastasija. Esu skaičiusi jų straipsnius, bet ten nieko įžeidžiančio nėra, taip kad savo geriems kaimynams tikrai neuždrausiu naudotis kompu.
O su Jumis iš tikrųjų negalima diskutuoti, tik Jus viena teisi ir didžiausi Jūsų autoritetai yra nepripažinti Ukrainos ”medicinos mokslo korifejai”.
O beto, kodėl man nervuotis, kad žmonės domisi sultimis? Tegul domisi, bet nereikia klaidinti žmonių, kad sultimis išgydomos net tokios ligos, kaip vežys.Šis susirgimas yra ląstelių lygmenyje ir Jūsų reklamuojamos sultys niekaip to išgydyti negali. Neigiate žinias tokių , kaip gydytojo J.Ruolio, E.Šimkūnaitės- garsios lietuvos žolininkės neminėjote nė karto,F.Taunytės,habilituotos biomedicinos mokslų daktarės, onkologės L. Griciūtės ir t.t.
O peršate visiems savo vienintelį,, vaistą”- sultys. Taip sutinku, juose yra daug naudingų medžiagų, kurios reikalingos žmogaus organizmui ir tiek, tai maistas, jos niekaip neužmuša vėžinių ląstelių. Vėžinės ląstelės naikinamos chemoterapija, radioterapija, lazerioterapija, chirurgija, o tik po sėkmingo gydymo, kad nepasikartotų ši liga, naudojama fitoterapija.
Tarp kitko ,rašau ne dėl Jūsų, o dėl tų žmonių, kurie ieško išeities iš to XXI amžiaus maro, kad nepaveluoti kreiptis į profesionalus.
Gegužė 10, 2010; 08:28:05
Sveiki as skaitau jūsų parašytus komentarus ir noriu Pon. Janinos paklausti: man 37 m. esu 135 kg. sveriantis vyras, man jau yra padagra, hipertonija, ryte vakare geriu vaistu nuo kraujospudzio, ir padagros, mineti zelmenys man padetu sureguliuoti visa tai, ir ar padeda atsikratyti antsvorio. O jaunysteje sportavau sunkiaja atletika, taip pat vartojau visokius chemikalus kad pasiekciau sporte. Siai dienai turiu sukaupes ta ką turiu.
Gegužė 18, 2010; 20:27:21
Sveiki zulciu megejai, gerai kad geriat tas sultis, bet gerkite kokybiskas, nusipirkite tikras sulciapsaudes, leto spaudimo, 80 apsisukimu per minute. Nes gail, tik eikvojate laika ir tuos pacius zelmenis, o naudos mizeris, palyginus su tuo ka is tikruju galima gauti.
Sekmes
Birželis 9, 2010; 09:46:15
Sveiki, aš irgi retai naršau po tiklalapius, bet dabar susidomėjau nes ir man patarė gerti šias sultis, bet pirma norėčiau pabendrauti su žmonėmis , kurie yra jas naudoję, pirmiausia su tais, kuriuos buvo ištikęs insultas ir serga progresuojančia depresija, kai prasideda krizė ypač pavasarį ir rudenį, kai nebeturi nei jėgų nei noro su kuo nors bendrauti, kai nieko nenori, nieko nereikia, kai tiesiog nebenori sulaukti kitos dienos…
Birželis 16, 2010; 12:41:32
Kvieciu zelmenu sultis geriu trys metai ,gal ir daugiau,geriu su pertraukomis,kol jas naudodavau,savijauta buvo tikrai geresne,tiktas prisiruosimas jas auginti…vis nerandi laiko;-))
Birželis 17, 2010; 02:02:09
Sveiki.Labai noriu pradeti gydytis zelmenu sultimis.Bet nezinau kaip naudoti nuo ko pradeti
Gegužė 25, 2011; 20:24:28
Gerb.Janina,ar ne jūs gaminate kviečių želmenų tabletes ir jei taip,kur jų galima įsigyti?
Gegužė 26, 2011; 06:05:12
Žalieji kokteiliai vietoj želmenų sulčių———
Tai žymiai paprasčiau,o efektas toks pats,net geresnis dėl naudojamų augalų įvairovės.
Daugelis skundžiasi raumenų,sąnarių skausmais dėl nepakankamos kraujotakos ar podagros reiškinių-naudojant dilgėles,braškių lapus,šaltalankio lapus ir juodųjų serbentų lapus galima vos per porą savaičių visa tai išgydyti…
Augalų lapuose aktyvių medžiagų yra keliasdešimt kartų daugiau vitaminų,mineralinių medžiagų ir tt daugiau nei tų pačių augalų vaisiuose,šakniavaisiuose ir pan-kiekviena žaliojo kokteilio stiklinė tai lyg į organizmą įpilta šviežio kraujo stiklinė,tai vitaminų ir aktyvių medžiagų bomba gerąja prasme.
Gegužė 26, 2011; 13:35:26
80-metis tėtė jau visas mėnuo serga plaučių uždegimu,naudojo leidžiamus ir geriamus antibiotikus.Prie viso to serga įv.širdies ligom.Ar padėtų želmenys ir kiek Green magmos jam naudoti?Beje,nerandu,kur jos galima įsigyti?
Gegužė 26, 2011; 15:29:12
Jolita, aš pastoviai nesėdžiu prie kompiuterio ir nestebiu visų komentarų, todėl aš dar kartą primenu, kad man adresuotus klausimus galite pateikti po MANO PARAŠYTU bet kuriuo STRAIPSNIU. Tuomet aš esu informuojam žinute į el. paštą ir visada galiu atsakyti. Šį atraipsnį ne aš rašiau, tik komentavau, užtat ir nesu informuojama.
Kas link plaučių uždegimo, tai želmenų sultys nemalšina paties uždegimo, bet stiprina organizmą, kraują ir imuninę sistemą, todėl greičiau sveikstama. Buvo ne vienas atvejis, kai sergantieji vartojo antibiotikus, dėl to buvo nusilpę, tai Green Magma greitai juos “pastatė ant kojų”. Želmenų sultys taip pat stiprina širdies raumenį ir kraują, todėl naudingi, kaip pagalbinė priemonė, šalia medikamentų, ir sergant įvairiomis širdies ligomis. Dar noriu atkreipti dėmesį, kad želmenų sultys negydo kokio nors uždegimo, bet valo ir stiprina organizmą, ir liga traukiasi greičiau. Želmenų sultys yra labai veiksmingos esant negalavimams dėl organizmo užterštumo. Pagyvenusiam žmogui reiktų pradėti vartoti Green Magma po arbatinį šaukštelį, bet ne tuo pačiu metu, kai geriami vaistai, ištirpinant jas vandenyje arba, sučiulpiant burnoje ir užsigeriant vandeniu. Jeigu nepykina ir nesvaigsta galva dėl toksinų šalinmo, galima kiekį palaipsniui didinti. Nesinori man to paties rašyti kelis kartus, siūlau Jums, Jolita, susirasti temą šiame tinklalapyje “Janinos dienoraštis” ir peržiūrėti anksčiau mano rašytus straipsnius apie želmenis bei po jų esančius komentarus.
Aš pati gaminau Želmenų sultis 15 metų, o dabar likviduoju įmonę, nes po mokesčių reformos smulkiems ir dar pensininkams neapsimoka dirbti, nes buvo palikta tik bazinė pensija ir padidinti mokesčiai. Dabar Green Magmą tiekia UAB “Erdvės studija”, o taip pat galima atsisiųsti internetu. Tiesa, jau daugelis įsitikino, kad želmenų sultys yra nesulyginamos su jokiomis kitomis sultimis, todėl atsiranda vis naujų koncentruotų želmenų sulčių gamintojų, deja, prastesnės kokybės ir kai kurie priedai jose alergizuoja organizmą. Ir dar reiktų atkreipti dėmesį, kad neseniai pardavime pasirodė želmenų milteliai (ne jų sulčių), o tiesiog džiovintos želmenų žolės milteliai, kurių poveikis daug daug kartų silpnesnis. Taip pat nereiktų žavėtis sveikatos atstatymui taip vadinamais
“žaliaisiais kokteiliais”, kuriuos pastaruoju laiku imta pas mus propoguoti. Juos galima prilyginti valgomoms salotoms. Motulė gamta taip sutvarkė, kad javų želmenyse yra daugiausia medžiagų, stiprinančių sveikatą, po jų seka špinatai, varputis ir kitos lapinės daržovės. Tai nustatė japonų mokslininkai. Arčiausiai želmenų yra špinatai, kurių vertė sveikatai yra perpus mažesnė, lyginant juos su javų želmenimis. Žinoma, sultys iš kitų žalių žolių yra vertingos, bet nesulyginamos su želmenų sultimis. Kaip pavyzdį galiu pateikti savo buvusio bendradarbio patirtį, kuris pavasarį gerdavo po stiklinę kelis kartus sulčių iš pavasarinių žolių, bet pripažino, kad išgėrus vos 30 ml želmenų sulčių, jaučiasi geriau. Na, o “žalieji kokteiliai” teikia šiokią tokią naudą, bet labai mažą, lyginant su želmenų sultimis. Pirmiausia, tai kokteiliai gaminami dideliu greičiu, o yra moksliškai įrodyta, kad esant dideliems apsisukimų greičiams, oksiduojasi chlorofilas, dėl to sumažėja kokteilio vertė. Be to, naudojant bet kokias sultis esant rimtiems organizmo negalavimams, rekomenduojama perkošti sultis, kad nepakliūtų ląsteliena. Svarbiausia yra tai, kad japonų mokslinikai įrodė, kad chlorofilo turinčias sulčių negalima maišyti su citrusinių vaisių sultimis. O pas mus niekas nekreipia į tai dėmesio. Viename sulčių bare yra priešgripinis kokteilis iš želmenų sulčių, citrinos sulčių ir imbiero??? Nors ne kartą apie tai kalbėjau su savininke, atnešiau jai įrodymui literatūrą, bet tokį kokteilį žmonės perka, nes nežino… Juos suvilioja atskiri komponentai, o kad jie kartu sumaišyti silpnina atskirai kiekvieno iš jų poveikį, pirkėjai nežino, o pardavėjai svarbu, kad perka….
Gegužė 26, 2011; 15:33:37
Atsakysiu Mečislovui: Janinos patarta antrą metą laikau kviečių želmenų sulčių trijų dienų( peržiemojusių lauke) dietą- jaučiuosi puikiai, išgeriu per dieną 600 gramų.Pasakykite, kaip padarot tą kokteilį, taip pat išspaudžiat sulčiaspaude?
Gegužė 26, 2011; 16:42:15
Želmenų sulčių spaudimui yra rekomenduojamos lėtaeigės specialios elektrinės arba rankinės sulčiaspaudės, o kokteiliai gaminami greitaeigiuose smulkintuvuose, paliekant visas žolėse, vaisiuose ar daržovėse esančias medžiagas, kitaip sakant, vietoj kramtymo smulkintuvas “sukramto”. Sveikatos požiūriu būtų daug naudingiau išspaudas ryti, nemaišant jų su seilėmis, kaip rekomenduoja B.Bolotovas. o sultis gerti atskirai. Vienok, dabar skubančiam jaunimui nėra laiko ilgai kramtyti žalumynų bei daržovių, todėl ir siūloma vartoti susmulkinus. Be to, “žaliųjų kokteilių” propaguotoja ir knygos autorė amerikietė Viktorija Boutenko siūlo “žaliuosius kokteilius” vartoti maitinantis tik nevirtu maistu, t.y. tapti “žaliavalgiais”. Būtent atsisakius virto bei perdirbto maisto, sveikata gerėja. Tiesa, sergantys pankreatitu netoleruoja nevirto (žalio) maisto. Aš pati pusę metų esu maitinusi tik gyvu, nevirtu maistu – rezultatai tikrai buvo puikūs.
Tarp kitko, V.Boutenkos knyga verčiama į lietuvių k., o pati autorė ruošiasi atvykti į Lietuvą. Š.m. birželio mėn. 18 d. Vilniuje, Mokytojų namuose vyks susitikimas su Viktorija Boutenko, ir, manau, bus pristatoma jos knyga lietuvių k.
Gegužė 26, 2011; 17:10:27
Žaliasis kokteilis yra žymiai paprastesnis variantas,pigesnis ir ,manau ,daugeliu atvejų gali būti net efektyvesnis..
Žaliojo kokteilio gamyba-taip,kaip darau aš..
Naudoju smulkintuvą-plaktuvą SCARLET 440 modelį.Jis turi sietelį,kuris atskiria tirščius .Į sietelio vidų dedamas pundelis žalios spalvos augalų-juodojo serbento lapų,žemuogių lapų,tinka ir braškių lapai,krapai,petražolės,,kiaulpienės,rabarbarai,rūgštynės,dobilai,šaltalankio lapai,morkytės (juk retinsite ir galite neišmesti,o sunaudoti kartu su lapais,)ir tt..Blenderio sietelio ertmė užpildoma augalų lapais ir užpilama vandeniu-įjungus blenderį ir malant iš augalo išsiskiria chlorofilas,kuris ir prisotina vandenį maistingomis medžiagomis.Be to besisukdamas plakimo malūnėlis prisotina vandenį deguonimi,todėl vanduo virsta putojančiu skysčiu. Biologijos mokslas atrado tai,kad žalios spalvos lapuose maistinių medžiagų yra dešimtys kartų daugiau,nei vaisiuose ar šakniavaisiuose,o sukaupto cukraus žymiai mažiau,arba net iš viso tik pėdsakai,todėl visi augalai tinka diabetikams be jokių pasekmių…
Pasakysiu ,kad šaltalankio lapų kokteilis naikina labai plataus spektro mikrobus ir bakterijas,tuo pačiu ir chlamidijas,trichomonas,colli, ir tt
Juodųjų serbentų lapai,kartu su braškių lapais naikina onkologijos procesus,podagrą,o rozmarinas turi plataus poveikio antigrybelinių savybių.
Žinoma,kad pundelis miežių ar kviečių želmenų į kokteilį irgi puikiausiai tinka,tinka net tos želmenų atliekos ,likusios išspaudus sultis… manau,kad taip atpigintumėte auginimo kaštus ir augalą sunaudotumėte dar labiau ekonomiškai.Be to ,žaliasis kokteilis labai gerai tinka naudoti užsigeriant bet kokį maistą valgant-yra tokia valgymo taisyklė,jog įsisavinsite tik tokį maisto kiekį,kiek jame yra gyvybės nešėjo (aktyvių augalinių skaidulų,enzimų,vitaminų,mikroelementų nešančių saulės energiją..).
Gegužė 26, 2011; 17:31:11
Tarp kitko ,panaudojus bolokacijos metodą,buvo nustatyta lyginamoji vertė tarp sulčių išaugintų hidroponikos principu,tarp sulčių gautų iš želmenų užaugintų natūraliame dirvožemyje ir žaliojo kokteilio,gauto iš laukinių augalų žalių lapų-lyginamoji vertė išsidėlioja taip—-
sultys iš hidroponikos želmenų -0,3 sąlyginių vienetų, be to neša grybelių užuomazgas.
sultys iš želmenų užaugintų natūraliame dirvožemyje 2-3,5 sąlyginių vienetų
Sultys iš želmenų, užaugintų spec dirvožemyje,8-10 sąlyginių vienetų
Žalieji kokteiliai savo verte 200-1300 sąlyginių vienetų ir pranoksta dešimtimis kartų .
Želmenų sultys žiemos metu žinoma yra vienintelis įmanomas namų sąlygomis pasigaminti gydomasis ir vitaminingas gėrimas,tik ,pripažinkite,kad tai daug darbo ir rūpesčio keliantis užsiėmimas… Be to,jei namie auginami ir naminiai gyvūnai,tai tampa net pavojingu užsiėmimu dėl pavojaus užsikrėsti grybeliais…
Gegužė 31, 2011; 12:40:21
Dėkoju, Janinai ir Mečislovui, už išsamią informaciją.Man atrodo, kad geresnės vertės želmenų sultys augusios natūraliai ir išlaikiusios žiemos speigus, želmenys tokie šiurkštesni, stambesni lyg būtų užsigrūdinę, o pavasariniai gležnučiai. Ir jokia Green Magma jų neatstos, tokia mano nuomonė.
Spalis 2, 2011; 13:53:47
Noriu paklausti kur ju isigyti zelmenu tableciu, tiek kvieciu tiek mieziu, niekaip neradau internete, gal galite pasakyti internetini adresa kur galeciau nusipirkti, nes kiek ieskaojau,tai siauliuose jokioje vaistineje ar parduotuveje neradau